Dakar: blog

Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 637 fő
  • Képek - 281 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 47 db
  • Fórumtémák - 10 db
  • Linkek - 150 db

Üdvözlettel,

Dakar Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 637 fő
  • Képek - 281 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 47 db
  • Fórumtémák - 10 db
  • Linkek - 150 db

Üdvözlettel,

Dakar Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 637 fő
  • Képek - 281 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 47 db
  • Fórumtémák - 10 db
  • Linkek - 150 db

Üdvözlettel,

Dakar Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 637 fő
  • Képek - 281 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 47 db
  • Fórumtémák - 10 db
  • Linkek - 150 db

Üdvözlettel,

Dakar Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

DAKAR hírei

network.hu

 

Nagyon feküdt a tegnapi szakasz a Szaly-Bunkóczi kettõsnek, ha nem kapnak defektet a nap végén, feljebb is végezhettek volna. A 20. helyen értek be, ami az összetett 14. helyét éri!




 

 

 

 

"Tulajdonképpen jó szelektívet mentünk ma, de nehéz volt a napunk. Fõleg a motorosok és a quadosok miatt, akiket elõzgetni kellett. Kb. 50 km után utolértük Palik Lacit és több mint 100 km-t autóztunk a porában, mire sikerült megelõznünk. Veszélyes manõver volt, mert majdnem egy árokban kötöttünk ki elõzés közben" - nyilatkozta az Antara soförje.

Tovább 

 Egy magyarral kevesebb!

15 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

Well done for Getting your Bike back in shape to get back on and thru that Final section, Jake you have shown such an amnziag display of Knowhow Strength Courage and Sheer Determination what a thrill and you got there!I'd hazzard a guess your Mum & Dad are the proudest in Australia rite now along with your family and friends! Well done to GHR Support Team for getting there too incredible demands on a very focused crew you too have Finished the Dakar . Anny & Stuart[]
 

 

Puerto Madryn - Jacobacci


Összekötő: 70 km, Speciál: 551 km, Összekötő: 73 km, Összesen: 694 km


network.hu

 

Ezen a napon már igen komoly igénybevételt jelent a speciál szakasz. Azon túl, hogy 600 km hosszú, még a terep is más kihívást jelent, mint eddig. Sokkal dombosabb a táj, nyújtott, hosszú kanyarokkal tűzdelt. Az útvonal tavak mentén vezet el, ezért délelőtt már a rózsaszín flamingók is segítenek a navigálásban.


Utolsó hozzászólás

[Törölt felhasználó] üzente 15 éve

Óriási nagy " játék" ez! Már a harmadik szakasz után látszik mi megy itt,egymás nyakán,egymást hajtva: Szalay kontra Palik...Nagy meccs lesz a két csapat között, de azért Lisziéknek is szurkolok.Nyomjátok fiuk.-hajrá magyarok !!!

 

Hétvégi összefoglaló.

 

 

Lezajlott a 2009-es Dakar-rali elsõ, argentínai Buenos Aires-Sta Rosa de la Pampa 733 kilométer összátvú, egy 371 km szelektív szakaszt magába foglaló etapja.

 

network.hu

 

 

network.hu

Az elsõ napot Marc Coma nyerte óriási 22 perces elõnnyel, a másik menõ Cyril Despres defekt miatt 22 lett, ezzel oda a nyerési esélye. David Casteau szintén kerékcsere miatt a 69. helyen végzett, Dési János az 55. helyen futott be.

 

 

Az autósoknál a katari nagymenõ Nasszer al-Attiyah elkalapálta az egész mezõnyt.

Tovább 

network.hu

Buenos Aires belvárosából késõ este elrajtolt a Dakar 2009, amely január 17-én ugyancsak az argentin fõvárosban ér majd célba.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A közel 13 milliós metropolisz La Rural negyedében mintegy 500 ezer nézõ gyûlt össze, hogy megtekintse a versenyzõket, akik indulás elõtt tettek egy 15 km-es kört. A viadalra összesen 49 nemzet versenyzõje nevezett: összesen 177 autó, 217 motor, 81 kamion és 25 quad vesz részt a száguldásban.

 


network.hu

Ma összesen 733 km hosszú út vár a versenyzõkre a Pampákon át, a cél Santa Rosa.

Tovább 

 ySxwRxVSlD

15 éve | [Törölt felhasználó] | 2 hozzászólás

bBtv8X qiqhankwonxa, [url=http://jebksjcqdxel.com/]jebksjcqdxel[/url], [link=http://mlawldjocddp.com/]mlawldjocddp[/link], http://xfvxtzehbcmw.com/

Utolsó hozzászólás

Doma Ernő üzente 15 éve

jaja én úgy tudom vannak, a legtöbben franciaországból.

network.huAz elsõ Dakarján egy 4 fõs csapatot indít a spanyol Gas Gas gyár. A Gas Gas nem ismeretlen a motoros közönség számára, hisz meghatározó márkája a triál és enduro vb-nek is, ahol jópár világbajnokságot nyert a cég. A terepraliban viszont még újoncok. Bár az utóbbi években több privát versenyzõ is indult a Dakaron Gas Gas motor nyergében, de csak idén szánta rá magát a cég egy gyári csapat nevezésére.


A Gas Gas az enduro gépeit alakította át tereprali motorokká. A gyári alakulat három FSR515 Desert, valamint egy EC450 típust indít a Dakaron.

Utolsó hozzászólás

Kis László üzente 15 éve

nagyon jó motor!!!

Tovább 

 

Autósok -- a topfavoritok:


network.hu

 1. Stéphane Peterhansel (francia, Mitsubishi): a 43 éves francia a Dakar történetének legeredményesebb versenyzõje. Eddigi összesen kilencszer nyert Dakart -- elõbb hatszor motorral (1991-1993, 1995, 1997, 1998), majd háromszor autóval (2004, 2005, 2007). A mostani versenyen is õ számít talán a legnagyobb esélyesnek.






 

network.hu

 2. Luc Alphand (francia, Mitsubishi) Sokrétû sportember. Ötszörös világbajnok ex-síversenyzõrõl van szó ugyanis.

Tovább 

 A 2009-es Dakar-rali programja

15 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

ZjI6dc aabengalidzc, [url=http://nlbjfsbhdhhw.com/]nlbjfsbhdhhw[/url], [link=http://qxvvoniwymjq.com/]qxvvoniwymjq[/link], http://vtkbyzxxzgzc.com/

 

network.hu

A Mitsubishi gyár történetében elõször, nem Pajero-kal áll rajthoz.

 

Dél-Amerikában a hivatalosan Racing Lancer MRX09-ekkel indulnak, rögtön négy darabbal. Bár a Lancernek látszó tárgy nem más, mint egy egyedileg épített kõkemény off-road gép, azért alapjaiban a Pajero Evo az õse.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ebben az évben az idõk szavát hallva, a japán gárda kizárólag diesel erõforrással szerelte az összes autót. A 3 literes turbós V6-os erõforrás 280 lóerõt, és 650 nm nyomatékot ad le.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu