Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Nagyon feküdt a tegnapi szakasz a Szaly-Bunkóczi kettõsnek, ha nem kapnak defektet a nap végén, feljebb is végezhettek volna. A 20. helyen értek be, ami az összetett 14. helyét éri!
"Tulajdonképpen jó szelektívet mentünk ma, de nehéz volt a napunk. Fõleg a motorosok és a quadosok miatt, akiket elõzgetni kellett. Kb. 50 km után utolértük Palik Lacit és több mint 100 km-t autóztunk a porában, mire sikerült megelõznünk. Veszélyes manõver volt, mert majdnem egy árokban kötöttünk ki elõzés közben" - nyilatkozta az Antara soförje.
|
|
15 éve | Tóth Tibor | 1 hozzászólás
Puerto Madryn - Jacobacci
Összekötő: 70 km, Speciál: 551 km, Összekötő: 73 km, Összesen: 694 km
Ezen a napon már igen komoly igénybevételt jelent a speciál szakasz. Azon túl, hogy 600 km hosszú, még a terep is más kihívást jelent, mint eddig. Sokkal dombosabb a táj, nyújtott, hosszú kanyarokkal tűzdelt. Az útvonal tavak mentén vezet el, ezért délelőtt már a rózsaszín flamingók is segítenek a navigálásban.
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Hétvégi összefoglaló.
Lezajlott a 2009-es Dakar-rali elsõ, argentínai Buenos Aires-Sta Rosa de la Pampa 733 kilométer összátvú, egy 371 km szelektív szakaszt magába foglaló etapja.
Az elsõ napot Marc Coma nyerte óriási 22 perces elõnnyel, a másik menõ Cyril Despres defekt miatt 22 lett, ezzel oda a nyerési esélye. David Casteau szintén kerékcsere miatt a 69. helyen végzett, Dési János az 55. helyen futott be.
Az autósoknál a katari nagymenõ Nasszer al-Attiyah elkalapálta az egész mezõnyt.
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Buenos Aires belvárosából késõ este elrajtolt a Dakar 2009, amely január 17-én ugyancsak az argentin fõvárosban ér majd célba.
A közel 13 milliós metropolisz La Rural negyedében mintegy 500 ezer nézõ gyûlt össze, hogy megtekintse a versenyzõket, akik indulás elõtt tettek egy 15 km-es kört. A viadalra összesen 49 nemzet versenyzõje nevezett: összesen 177 autó, 217 motor, 81 kamion és 25 quad vesz részt a száguldásban.
Ma összesen 733 km hosszú út vár a versenyzõkre a Pampákon át, a cél Santa Rosa.
Az elsõ Dakarján egy 4 fõs csapatot indít a spanyol Gas Gas gyár. A Gas Gas nem ismeretlen a motoros közönség számára, hisz meghatározó márkája a triál és enduro vb-nek is, ahol jópár világbajnokságot nyert a cég. A terepraliban viszont még újoncok. Bár az utóbbi években több privát versenyzõ is indult a Dakaron Gas Gas motor nyergében, de csak idén szánta rá magát a cég egy gyári csapat nevezésére.
A Gas Gas az enduro gépeit alakította át tereprali motorokká. A gyári alakulat három FSR515 Desert, valamint egy EC450 típust indít a Dakaron.
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Autósok -- a topfavoritok:
1. Stéphane Peterhansel (francia, Mitsubishi): a 43 éves francia a Dakar történetének legeredményesebb versenyzõje. Eddigi összesen kilencszer nyert Dakart -- elõbb hatszor motorral (1991-1993, 1995, 1997, 1998), majd háromszor autóval (2004, 2005, 2007). A mostani versenyen is õ számít talán a legnagyobb esélyesnek.
2. Luc Alphand (francia, Mitsubishi) Sokrétû sportember. Ötszörös világbajnok ex-síversenyzõrõl van szó ugyanis.
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
A Mitsubishi gyár történetében elõször, nem Pajero-kal áll rajthoz.
Dél-Amerikában a hivatalosan Racing Lancer MRX09-ekkel indulnak,
rögtön négy darabbal. Bár a Lancernek látszó tárgy nem más, mint egy egyedileg
épített kõkemény off-road gép, azért alapjaiban a Pajero Evo az õse.
Ebben az évben az idõk szavát hallva, a japán gárda kizárólag diesel erõforrással szerelte az összes autót. A 3 literes turbós V6-os erõforrás 280 lóerõt, és 650 nm nyomatékot ad le.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás