Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az első Dakarján egy 4 fős csapatot indít a spanyol Gas Gas gyár. A Gas Gas nem ismeretlen a motoros közönség számára, hisz meghatározó márkája a triál és enduro vb-nek is, ahol jópár világbajnokságot nyert a cég. A terepraliban viszont még újoncok. Bár az utóbbi években több privát versenyző is indult a Dakaron Gas Gas motor nyergében, de csak idén szánta rá magát a cég egy gyári csapat nevezésére.
A Gas Gas az enduro gépeit alakította át tereprali motorokká. A gyári alakulat három FSR515 Desert, valamint egy EC450 típust indít a Dakaron. Az FSR515 Desertet három holland motoros lovagolja, míg az EC450-et a spanyol Julian Villarrubia kapta meg. A csapat vezetője a szintén holland Wim Oerlemans, aki az FSR515 Desert fejlesztését is irányította 2008-ban. A Gas Gas gyári csapatában egyébként mindenki újoncnak számít: mind a négy motoros ugyanis az első Dakarján vesz részt!
A Gas Gas az FSR515 Deserthez egy új motorelektronikát fejlesztett ki. A motor vázát és futóművét megerősítették, a motorra nagyobb tankot tettek, míg a kipufogórendszeren is módosítottak a Dakar kihívásai miatt. Az EC450 erősebb kuplungot és, plusz olajhűtőt kapott és ezt a gépet is új kipufogórendszerrel látták el.
A Gas Gas elsődleges célja az, hogy mind a négy motorja célba érjen. A Gas Gas azonban reménykedik abban is, hogy főleg a 450-es kategóriában pár szakaszon kiemelkedő eredményt érhet el.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Nem lesz magyar motoros a 2010-es dakaron
Al-Attyah csomagolhat!
Borulások, és lángoló autók!
Halál a pampán!