Dakar Blog: 2008. december

Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 637 fő
  • Képek - 281 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 47 db
  • Fórumtémák - 10 db
  • Linkek - 150 db

Üdvözlettel,

Dakar Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 637 fő
  • Képek - 281 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 47 db
  • Fórumtémák - 10 db
  • Linkek - 150 db

Üdvözlettel,

Dakar Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 637 fő
  • Képek - 281 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 47 db
  • Fórumtémák - 10 db
  • Linkek - 150 db

Üdvözlettel,

Dakar Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 637 fő
  • Képek - 281 db
  • Videók - 93 db
  • Blogbejegyzések - 47 db
  • Fórumtémák - 10 db
  • Linkek - 150 db

Üdvözlettel,

Dakar Fan Club vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

DAKAR hírei - 2008. december

network.huAz elsõ Dakarján egy 4 fõs csapatot indít a spanyol Gas Gas gyár. A Gas Gas nem ismeretlen a motoros közönség számára, hisz meghatározó márkája a triál és enduro vb-nek is, ahol jópár világbajnokságot nyert a cég. A terepraliban viszont még újoncok. Bár az utóbbi években több privát versenyzõ is indult a Dakaron Gas Gas motor nyergében, de csak idén szánta rá magát a cég egy gyári csapat nevezésére.


A Gas Gas az enduro gépeit alakította át tereprali motorokká. A gyári alakulat három FSR515 Desert, valamint egy EC450 típust indít a Dakaron.

Utolsó hozzászólás

Kis László üzente 15 éve

nagyon jó motor!!!

Tovább 

 

Autósok -- a topfavoritok:


network.hu

 1. Stéphane Peterhansel (francia, Mitsubishi): a 43 éves francia a Dakar történetének legeredményesebb versenyzõje. Eddigi összesen kilencszer nyert Dakart -- elõbb hatszor motorral (1991-1993, 1995, 1997, 1998), majd háromszor autóval (2004, 2005, 2007). A mostani versenyen is õ számít talán a legnagyobb esélyesnek.






 

network.hu

 2. Luc Alphand (francia, Mitsubishi) Sokrétû sportember. Ötszörös világbajnok ex-síversenyzõrõl van szó ugyanis.

Tovább 

 

 A 2009-es Dakar-rali programja

15 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

ZjI6dc aabengalidzc, [url=http://nlbjfsbhdhhw.com/]nlbjfsbhdhhw[/url], [link=http://qxvvoniwymjq.com/]qxvvoniwymjq[/link], http://vtkbyzxxzgzc.com/

 

network.hu

A Mitsubishi gyár történetében elõször, nem Pajero-kal áll rajthoz.

 

Dél-Amerikában a hivatalosan Racing Lancer MRX09-ekkel indulnak, rögtön négy darabbal. Bár a Lancernek látszó tárgy nem más, mint egy egyedileg épített kõkemény off-road gép, azért alapjaiban a Pajero Evo az õse.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ebben az évben az idõk szavát hallva, a japán gárda kizárólag diesel erõforrással szerelte az összes autót. A 3 literes turbós V6-os erõforrás 280 lóerõt, és 650 nm nyomatékot ad le.

Tovább 

 

network.hu

A magyar tereprali bajnok Palik László pokoli napokat jósol magának erre a januárra.

- Nem túlzás azt állítani, hogy minden idõk egyik legnehezebb versenye lesz a 2009-es Dakar-rali. Az Atacama-sivatag a világ egyik legszárazabb helye, akár ötven Celsius-fok is lehet a hõmérséklet, márpedig az extrém körülmények nem csak az embert, de a technikát is iszonyatosan megviselik. Aztán autózunk majd az Andokban, négyezer méterrel a tengerszint felett, ahol pedig a ritka levegõ, az oxigénhiány okozhat problémákat.

Tovább 

 

network.hu

Kikötött a Grand Benelux  Buenos Airesben, és épségben kirakodták az összes gépet az argentin kikötõben.


A versenyzõk december 30-ától vehetik át a technikát, és négy nappal késõbb, már el is rajtolnak! Több mint 700 jármûvel 2 hét alatt

network.hu

tette meg az óceánjáró Grand Benelux a Le Havre-Buenos Aires utat, ami több mint 14000 Km! De a nagy csapatok saját logisztikai megoldásokkal dolgoznak, így már õk rég a helyszínen állomásoznak. A magyar csapatok december 29-én és 30-án érkeznek meg majd a rajt helyszínére.

Tovább 

KnZ5Oj nhvetgpzqxak, [url=http://tsvlgzxuthwp.com/]tsvlgzxuthwp[/url], [link=http://dmyagjvvivzg.com/]dmyagjvvivzg[/link], http://gxkijqsccrch.com/

 

network.hu

A 2 legnagyobb német különítmény a BMW és a VW egy speciális nyomáskamrában edzi a versenyzõit. Ugyanis a mostani verseny alapjaiban eltér a megszokottól. A legnagyobb magasság amin áthalad a mezõny 4700 méter lesz, de tartósan kell az alacsony nyomást elviselniük.

 

network.hu

A klíma-kabinban nagy volt a forgalom, hisz több egységet is indítanak a gyári csapatok, és nem csak az oxigénhiányos állapotot, hanem a légnyomáskülönbséget és a levegõ összetételét is szimulálták egy speciális berendezés segítségével.

Utolsó hozzászólás

Képiró Tamás üzente 15 éve

szivesn kiprobálnám ezeket au autokat olyan körülmények közöt.

Tovább 

zQxlWg qikgnkkqwydq, [url=http://ynfyrgxjlpgz.com/]ynfyrgxjlpgz[/url], [link=http://aeumdojbhhmk.com/]aeumdojbhhmk[/link], http://jasvzwchlthk.com/

network.hu

Íme az idei hivatalos, gyári támogatású versenyzõi az osztrák KTM gyárnak. Csak szupersztárok érdemelték ki a gyári pilóta címet. A Mailiban született Alain Duclos, vagy a már Dakar gyõztes Cyril Despres és Marc Coma. Természetesen az urak gépei gond nélkül megfeleltek a gépátvételen, és már nagyon várják a januári rajtot!

 

 

 

 

 

A csapatok és pilóták:

 

Marc Coma és Jordi Viladoms - Repsol KTM

network.hu

Alain Duclos - Kästle KTM

network.hu

Cyril Despres - Red Bull KTM

network.hu

Tovább 

6otWHx vwkjmrizohbf, [url=http://hdbhcwcoessd.com/]hdbhcwcoessd[/url], [link=http://iydoaydimlcw.com/]iydoaydimlcw[/link], http://zpzgwngbkjqi.com/

Utolsó hozzászólás

[Törölt felhasználó] üzente 15 éve

A Dakar őrület 1997-ben kezdődött,....
javitsátok mar ki..

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu