Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Fodor Mihály | 0 hozzászólás
A magyar színeket csak a cseh Miroslav Zapletal képviseli a Dakar 2010-es futamán, amelyik ezúttal is Argentínában és Chilében lesz. Szalay Balázsnak még segítettek is volna a szervezők, de így is nagyon költséges a futam. Palik László Bamako felé tekint.
Olvasd tovább ezt a cikket itt ->
Nem indul magyar motoros a versenyen, viszont indulnak hölgyek, és a Jincheng is, kínai pilótákkal.
Publikus lett a 2010-es Dakar útvonala a verseny hivatalos honlapján. A távolság a motorosoknak közel 9000 kilométer. Az idei évben 450 köbcentiméter a felső határ. Bár a KTM, az utóbbi évek domináns márkája hivatalosan visszavonult, motorjai jelen lesznek, mellettük a Yamahák dominálnak még. A mezőnyt színesítik a Hondák, Apriliák, BMW-k, sőt az olyan kisebb márkák is, mint a Sherco, Beta, Husaberg, Husqvarna valamint két kínai Jincheng, kínai pilótákkal.
|
|
15 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Az utosó napon a Volkswagen újra megengedte versenyzõinek, hogy versenytempóban közlekedjenek, De Villiers meg is nyerte a zárószakaszt. És a Dakart is.
összefoglaló
Giniels az elsõ afrikai aki Dakart nyert, vicces, de nem Afrikában. De ez mit sem von le az eredményébõl. A dél-afrikai versenyzõ végig kiegyensúlyozottan versenyzett, folyamatosan az élcsoportban végzett, még akkor is, amikor a nagymenõk még harcoltak a végsõ gyõzelemért.
15 éve | Lengyel Tamás | 1 hozzászólás
Palik 25. lett a szakaszon, de mivel a versenybíróság kiosztott neki egy 12 órás büntetést a csütörtöki szakaszra, visszacsúszott a 21. helyre az összetettben. Szerintük ez jogtalan, hisz a versenybíróság döntése volt az, hogy jöjjenek ki a szakaszról azok, akik a sötétedésig nem tudtak. Mivel Szalay nem kapott büntetést így elõrejött a 23. helyre a 21.-nek visszacsúszó Palik mögé.
Szalay kijelentette, hogy egyetért a versenybíróság döntésével, sõt egyenesen követelte 30 másik csapattal, hogy ez eredeti 1 órás büntetést szigorítsák meg jobban!
15 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
15 éve | Lengyel Tamás | 0 hozzászólás
Egy vízmosásba, más források szerint szakadékba hajtott és felborult Carlos Sainz. A navigátor, Michel Perin megütötte a vállát, így elszállították a bivouacban található kórházi sátorba. A versenyt eddig vezetõ spanyol, egykori kétszeres rally világbajnoktól, összetettben, várhatóan az ezen a szakaszon is jól teljesítõ, amerikai Mark Miller veszi át a helyét. Öröm az ürümben, hogy ezzel Palik László a 10-be kerülhet. Az utolsó versenyben lévõ gyári Mitsubishi, Joan Nani Romaval a volánnál, már lassan egy órája áll a 165. kilométernél.
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
A szervezõ bizottság törölte a teljes tegnapi szakaszt. Mivel nem szállt volna fel a köd, így sem az orvosi, sem egyéb kísérõ, szervezõ helikopterek sem indulhattak volna el, enélkül pedig nagyon veszélyes lett volna a mezõnyt elindítani. A másik lehetõség a késõbbi rajtoltatás, de az ismét azt eredményezte volna, hogy késõ éjszakáig tart a verseny.
összefoglaló
Igen csak csalódottan keltek fel hajnalban a csapatok, ugyanis verõfényes napsütésre ébredt mindenki.
15 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
10. szakasz - kedd, január 13.
Copiapo - Copiapo
Összekötõ: 20 km, Speciál: 666 km, Összekötõ: 0 km, Összesen: 686 km
Elérkeztünk a verseny leghosszabb és legkevésbé várt szakaszához. A több mint 100 km hosszú dûnesoron való átkelést mindenkinek újra kellett tanulnia, mert a helyi homokdûne viselkedése eltér az afrikaitól. Öröm az ürömben, hogy a szervezõk ismét levágták a hosszat és így ,,csak" 476 km a táv.
Mivel a hajnali hidegben köd szállt a pálya elejére, fél órával halasztották a motorosok indulását, amibõl 2.5 óra lett.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás