Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Dakar Fan Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Dakar Fan Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Dakar történetében mindig is fordultak elő furcsa, nem feltétlen oda való járművek. Láttunk már 1927-es Renault KZ-t, Citroen 2CV kacsát, de még robogót is 2 db Piaggio P200E. De az idei verseny egyik furcsasága Ivo Kastan 125 köbcentis minimotorja!
A cseh motoros rutinos Dakar induló, mégis idén nem egy speciálisan felkészített enduro motorral vágott neki. Rekorder akar lenni, aki teljesíti a távot minimotorral, a világon elsőként.
A saját készítésű prototípus, lényegében egy gyerek krosszgép, egy Honda XR 125-ös alapjaira készült. A blokk 125 köbcentis, az új benzintartály 18 literes, 14 colos felniket kapott de a gép tömege így is csak 180 kiló Kastannal együtt! Sajnos a kis versenygéppel sok gond volt, folyamatosan felfüggesztési problémák adódtak, nagyon leszakadt a mezőnytől, a 3. nap már 9.5 óra hátrányban volt! Aztán a negyedik nap a kismotor végleg tönkrement és Kastannak ki kellett állnia. Talán jövőre meglesz a rekord!
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
És itt a vége!
Botrány a magyarok közt!